Wielkość i zasięg Twojej firmy nie jest dla Nas przeszkodą. Realizujemy projekty liczące od kilku do kilku tysięcy Użytkowników. Zawsze działamy zgodnie z ustalonymi czasami reakcji i realizacji SLA. Dzięki wieloletniej obserwacji rynku oraz na podstawie zdobytego doświadczenie wiemy jak powinna funkcjonować spójna organizacja usług informatycznych. Posiadamy zaplecze oraz niezbędne środki, aby pomóc Ci osiągnąć ten cel.

 

Zdjęcia

Kontakt

03-995 Warszawa, ul. Ligustrowa 10

hello@we-support.pl

+48 22 122 86 17

// DOŁĄCZ DO NAS

Oferty Pracy
w We'Support

Każdy kandydat aplikujący na stanowisko informatyczne przed odbyciem spotkania rekrutacyjnego jest zobowiązany do udziału teście wiedzy We’Support. Sugerujemy wykonać test na laptopie lub komputerze stacjonarnym. Testu nie możesz zatrzymać lub przerwać. Test składa się ze 100 pytań o różnym stopniu punktacji oraz trudności. Wynik egzaminu NIE DECYDUJE o zatrudnieniu.

Poniżej znajdziesz informacje na temat aktualnie prowadzonych rekrutacji.

Accordion Title
Asystentka ds. Sprzedaży - zdalnie i stacjonarnie
Jeżeli kiedykolwiek przyszła Ci do głowy myśl, że możesz być dobrym sprzedawcą, to teraz masz szansę to sprawdzić! Jeżeli lubisz wyzwania, pracę z ludźmi, jesteś pełna energii, szukasz ciekawej pracy i solidnych kontaktów na lata - to świetnie! Możesz rozwijać się z nami, nawet jeśli nie masz dużego doświadczenia w tym obszarze. Jeżeli jednak masz już na swoim koncie sukcesy sprzedażowe, to tym bardziej powitamy Cię z otwartymi ramionami!

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Kompletowanie dokumentów, przygotowanie ofert.
  • Wysyłanie ofert i śledzenie wyników postępowań.
  • Prowadzenie korespondencji Klientami.
  • Reprezentacja firmy w kontaktach z Klientami.
  • Udział w potkaniach wewnętrznych i zewnętrznych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 15 godzin w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada miłą aparycję.

    Organizacja pracy.

Praca w wymiarze na 1/2 etatu będzie w formie:

  • Praca stacjonarna w biurze: 2 dni w tygodniu 4 godziny

  • Praca zdalna z domu: 2 dni w tygodniu po 4 godziny

Godziny pracy ustalimy elastycznie, tak aby nie zakłócać Twojego planu tygodnia. Liczymy się z tym, że możesz mieć masz inną pracę, musisz zająć się swoją rodziną lub studiujesz dziennie. Doceniamy osoby zaradne i przedsiębiorcze. Zależy Nam na osobie ambitnej, która rozwinie nasz dział sprzedaży. Brzmi dobrze? To dodamy tylko, że wcale nie musisz znać się na informatyce. Wystarczy nam Twój zapał, energia i dobre pomysły.

 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Graphic Designer - zdalnie

Szukamy kreatywnych osób, które pomogą Tworzyć Nam wspaniałe materiały dla Naszych Klientów. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie portfolio swoich prac na adres praca@we-support.pl.

Młodszy Administrator IT - zdalnie

brak ofert pracy

Młodszy Specjalista IT - zdalnie

brak ofert pracy

Administrator WordPress - pozycjonowanie
Szukamy osób na stanowisko Administrator WordPress

Zakres obowiązków:

  • Aktualizacja komponentów stron.
  • Aktualizacja treści.
  • Implementacja nowych stron.
  • Pozycjonowanie stron.
  • Prowadzenie kampanii Google.
  • Przygotowywanie raportów.
  • Udział spotkaniach.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna min. 3 dni w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które mają doświadczenie w kompleksowym pozycjonowaniu stron.
 

Narzędzia do pracy.

Praca na własnym sprzęcie lub na sprzęcie firmowym (do wyboru).
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Accordion Title
Specjalista Helpdesk IT (Warszawa - pełen etat)
Szukamy osób na stanowisko Specjalista ds. IT.

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie zgłoszeń.
  • Analiza i kategoryzacja zgłoszeń.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń na miejscu oraz zdalnie.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 5 dni w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta i rozwiązywaniu problemów w ramach zespołu Helpdesk / Servicedesk IT.
 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Specjalista Helpdesk IT (Toruń - pełen etat)
Szukamy osób na stanowisko Specjalista ds. IT.

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie zgłoszeń.
  • Analiza i kategoryzacja zgłoszeń.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń na miejscu oraz zdalnie.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 5 dni w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta i rozwiązywaniu problemów w ramach zespołu Helpdesk / Servicedesk IT.
 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Specjalista Helpdesk IT (Toruń dodatkowa)
Szukamy osób na stanowisko Specjalista ds. IT.

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie zgłoszeń.
  • Analiza i kategoryzacja zgłoszeń.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń na miejscu oraz zdalnie.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 15 godzin w miesiącu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta i rozwiązywaniu problemów w ramach zespołu Helpdesk / Servicedesk IT.
 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Specjalista Helpdesk IT (Szczecin)

rekrutacja zakończona

Specjalista Helpdesk IT (Bydgoszcz)

rekrutacja zakończona

    Wyślij CV

    Pola wymagane są oznaczone *